برگزاری همایش پیاده‌روی خانواده در میناب همراه با پخش مستقیم از شبکه 3 سیما

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

برگزاری همایش پیاده‌روی خانواده در میناب همراه با پخش مستقیم از شبکه 3 سیما
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 22 دی 1394

برگزاری همایش پیاده‌روی خانواده در میناب همراه با پخش مستقیم از شبکه 3 سیما

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت : همایش پیاده‌روی خانواده در دوم بهمن ماه همراه با پخش مستقیم از شبکه 3 سیما در شهرستان میناب برگزاری می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب ، محمد ریاضی در نشست کمیته های تخصصی ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد : برنامه ریزی و جمع بندی نهایی به گونه برای برگزاری مراسمات دهه مبارک فجر صورت گیرد که از موازی کار ی جلوگیری شود .

وی ادامه داد : برای اجرای کاروان های شادی ویژه کودکان در بخش های شهرستان میناب با هماهنگی و همراهی بخشداران برگزار شود .

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان میناب با اشاره به برگزاری رزمایش مشترک بسیج و سپاه ناحیه میناب با سیریک تاکید کرد : همه دستگاه های اداری ضمن همکاری و همراهی در جهت آزاد نمودن بسیجیان ادارات خود برای شرکت در این رزمایش اقدام کنند.

وی افزود : یکی از برنامه های در این ایام برگزاری رژه موتوری است که از فرودگاه میناب تا گلزار شهدا برگزار می شود. ریاضی همچنین خواستار شد : با برنامه ریزی مدون راهپیمایی یوم الله دهه فجر باید به بهترین نحو ممکن در شهرستان میناب برگزار شود.

وی خطاب به روسای ادارات شهرستان میناب تاکید کرد : آذین بندی تمام ادارات شهرستان میناب انجام شود و شهرداری میناب آذین بندی میادین و بلوار ها را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان میناب علاوه بر برنامه های مختلف فرهنگی و هنری افتتاح پروژه های عمرانی نیز در جای جای شهرستان دوم استان هرمزگان در دهه مبارک فجر داریم. وی در بخش پایانی سخنان خود گفت : همایش پیاده‌روی خانواده در دوم بهمن ماه همراه با پخش مستقیم از شبکه 3 سیما به مناسبت پیشواز دهه مبارک فجر در میناب برگزار می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.